yu know say wordpress deactivate me blog?

yesterday

tell me say if the intention of my blog is fi advertise or draw attention to some third partyme mus export me tings and move on to a different site

den a go mention down a di bottom….sometimes dem mek mistake so if dem do it in error me mus write dem

u know di jamaican inna me jump up

di part weh love Gleaner people

i did write dem

rude!

why dem nuh hire smaddy fi read di blog dem

and see on what grounds the third party material is being used

before dem come lock dung people

brite

like dem nuh know say youtube is where people post everyting, and it shouldn’t even count as third party

mussi caw a nuh me name perez hilton

rude!

Leave a Reply

