something about this makes me very uncomfortable

Yu know me nah look pon da new reeses pieces ad wid di bunny a approach di jar a peanut butter wid let’s get it on a play inna di background?
U know why me nah look?
Imagine it…di bunny a di ooman
Di peanut butter a di man <–clearly a it have di nuts
Weh di bunny a go put all a dat?

Yu ever think bout it?

where inna its tiny bunny anatomy is it going to put all that peanut butter lovin’

no wonder the thing explode.

As a proud bunny owner
I cannot support this ad

my bunny’s glamity is much too valuable.

my bunny’s love is too magic to have it thrown back on her face

lolol

Leave a Reply

