fi tell yu how facebook a stalk me

sas crise

me jus write pon me fren wall ‘salted oxtail? wah yu gone a canada go do to yuself?’

and widout even refresh facebook suggest say me fi like oxtail and canada

wah yu know bout me?

me is a vegetarian weh nuh like drake

outada!

stink

\fine

me love oxtail and drake a me 3rd baby daddy in order of height

\but a how yu ina me life so

and wah me fi tink if dem a advertise di dating service and weight loss site?

a wah

me lonely?

me status update dem soun like me cyaan get man?

a wah me fat not fluffy

dem have facial recognition software and body mass index calculator pon di page too

me offend

wah yu know bout me

STINK!

Leave a Reply

