dear digicel

why me inna yu westgate store and nuh have no service
why me have a message a tell me seh me nuh have sufficient network coverage fibrowse the net?
Am I the only one who recognises the irony of that.
Me cyaan browse!
Inna yu shop!
But yet yu a beat up yu gum bout coverage.
And how yu have lightning fast speed
How about you speedily address this issue
Me nuh know how you feel
But me’da feel bad
My granny say yu mus learn fi dance a yard before yu dance abroad
Me feel dat mean yu fi mek sure say me can mek call inna yu shop before yu run go cover every sand bar off di coast a port royal
Maybe a jus me
But a so me feel.

Leave a Reply

