all dem tune yah!!! di wisdom first real love

listen to me!
i did not even know this was a jamaican
me remember one barbeque inna prep school me and me ‘best friend’ a hide from di rest a di pickney dem and dis start play
yu waan see me an him a gaze inna eye

and time a stand still

and all a we likkle 10 year old feelings a ketch inna di back a we throat

me think bout or sing da song yah at least once a week and coulda never member fi look fi it

now fi find is a yardie (black green and gold FYAAAHHHHHHH!!!)

and deh a never me one a hide back a tambrin tree wid da tune yah

aahhhh the joys of country living

playlist dis from now til forever!

 

2 Replies to “all dem tune yah!!! di wisdom first real love”

Leave a Reply

