good ole girls walk out -wayne marshall good ole wife

yu know say me nah look pon tami inna di background a sing bout ‘ a jus di good good good good good ole’

me nah look pon har enuh

fully a harmonise backa har husban a sing bout har ‘good ole’ self

anyhow university singers ketch dis it done

ovah!

me love ittttt!!!

dem way yah yu do it when di two a unnu dis hype and can sing and have studio time and

dem 2011 dubplate love song yah. like romance weh can get a fog horn. me like it

me feel say dung a  di end she shoulda just buss a ‘all dem a talk gyal mek dem fret, caw yu dun know yu an yu man nah lef’

in a proper soprano

plus

a me one tink me never woulda see di day me hear smaddy a sing bout ‘spouse’ inna dancehall song?

wife and wifey, yes. but spouse?

right now

wayne a di king a double entendre

every song a bout two different sittn, likle joke inna disney move <–you know what i’m talking about *side eye*

from yu a is a good ole girl buff yu chest and walk out.

a jus di good good good good good ole

3 Replies to “good ole girls walk out -wayne marshall good ole wife”

Leave a Reply

