no disrespec to di man dem but joe grine and matie a two diffrant sittn. unnu are calmer dan we

TANK YU to everybody who a follow me and subscribe

nuff love!

believe me, me truly humbled and apprecilove it

di man dem a seh me biased because me a mek it seem like a dem one gi bun

and ooman nuh guilty too

a nuh dat me a seh

but di way ooman hangle bun and i di way man hangle bun a two diffrant sittn

me never see man a choke nex man inna pavillion over any ooman

not even wife

so i are jus sayin

a two diffrant sittn

ooman gi bun too

but unnu have a calmer way fi hangle it

or unnu deal wid it diplocritical

6 Replies to “no disrespec to di man dem but joe grine and matie a two diffrant sittn. unnu are calmer dan we”

  1. Love this. I feel like you are my long lost sister. YOu know how long me a talk to some ah dem wotless gyal fe stop gwaan like eediat … and this response is pricless. Curious … since you live in Canada … what’s your feeling about dating outside of the race and culture. Would love to hear your thoughts ont his.

Leave a Reply

