a me one feel pride when me see dis? flash mob everythang!

bwoy

nuh matter how me gwaan like me bad

when me see di black gold and green me heart feel full up

a we seh flash mob everything

aftarall!!!

jus like dat

choreography it whatsit yes!

if yu inna terranno Jam 4 Jamaica is on this Saturday

http://jam4jamaica.com/2012-jam-4-jamaica/

Charity event fi benefit 10 kids inna riverton

way me see it we a go party anyways

may as well di money go do summn

as fi di flash mob

shet it dung Gad!!

shet it dung!

city streets nuh good agen

One response

  1. Pingback: Nuclear Families: Honorable Aspiration or Hype? « Goddess Intellect

Leave a Reply

