VLOG ‘i lied to you because i love you’ – me fava duppy bat?

Let’s call this ‘things that make absolutely no sense’ pt. 1

di ongly time inna di world when people chose fi lie to smaddyfi show seh dem love dem a when dem gi dem bun

summn a tell me seh dis lying is less about sparing feeling

and more about avoiding bokkle inna headback

maybe a jus me

but yu haffi go come good fi convince me oddawise

 

 

2 Replies to “VLOG ‘i lied to you because i love you’ – me fava duppy bat?”

Leave a Reply

