singular wanga gut- the ultimate betrayal

look here nuh, me used to see the meme dem and laugh after dem but me never realise how it real…

is there any betrayal that cuts more deeply than when he smaddy who claim fi deh wid you nyam and leff you out?

everything gone inna doubt after that

yes you love me…when you belly FULL

will you love me when you hungry

matter of fact

will you love me when you peckish?

me  cuddn believe it, come inna the bathroom as cool as you please wid di cheese trix crumbs a circle him mouth like lion fish inna harbour  – well proud a tell me bout him likkle snack.

like me did fi happy fi him.

like me did fi celebrate say him nah starve.

inna that moment if me see him a road a dead fi thirst me wuddn even piss inna him MOUT

so deep was the wound if you cut me you wuddn find BLOOD

JESUS wept and died and rose again for this charlatan to come moggle pon me wid cheese trix crumbs…the salty part a the bottom too…the nice part weh you all tun over the bag fi lick out.

when-bae-eats-without-you-k-messages-details-whats-for-16114048

me hurt,  me devastated, me nuh know if we can make it back again.

Leave a comment